piątek, 7 lutego 2014

Spinka-łapka *___*

Ohayo ~! >^.^<  
Luty, a tu 5 st. w plusie i deszcz.. Agrr! No ale i tak trzeba było wyjść na dwór, bo w domu bym zwariowała. W drodze powrotnej kupiłam "Fan Club". Nie wiem nawet dlaczego. Przecież nie interesuje mnie życie Justina Biebera czy One Direction. Jedyne co spodobało mi się to dodatki. 
Spinka-łapka i pasemko różowych "włosów". Spinka od razu mi się spodobała, bo pierwsze co mi przyszło na myśl to pastel goth .  Gdy tylko wróciłam do domu rozpakowałam owe dodatki. Pasemko mi się nie podoba .-. No ale halo, to było dołączone do gazety za 4.99  Natomiast łapka nie mogła pozostać przeze mnie nietknięta. Jak już wspomniałam moim pierwszym skojarzeniem był style pastel goth, ale... Halo, ona ma neonowy kolor! Chwila, chwila... Przecież istnieje coś takiego jak lakier!
Właśnie- neonowa. Proszę bardzo:
Więc wyciągnęłam klej, wstążkę i lakier :
No to malujemy 

Za pierwszym razem nie pokryło tak intensywnego koloru, więc musiałam nałożyć 3 warstwy. Czekamy, aż zaschnie ^~^
Ze wstążki wiążemy kokardkę. 
Przyklejamy.
I gotowe 
Moim zdaniem wyszło fajnie. Na żywo wygląda lepiej niż na zdjęciu, naprawdę.
Czyli z czegoś takiego                                     Wyszło nam coś takiego

Na dzisiaj to tyle ode mnie. Chyba, że doznam jakiegoś olśnienia.. Ale to i tak będzie na tyle. Mamooo! Spaać! ;______;
Dobranoc wszystkim!

1 komentarz:

  1. Więcej takich postów, wspaniale to przerobiłaś, neonowego bym nigdy nie założyła ;-;

    OdpowiedzUsuń